пятница, 8 февраля 2013 г.

нестягнена форма прикметників приклади речень

1.24 Mb.Название страница2/7Дата23.09.2012Размер1.24 Mb.Тип Смотрите также:   2           Тема. Яксн, вдносн та присвйн прикметники. Мета: навчити учнв розрзняти  визначати групи прикметникв за значенням: яксн, вдносн та присвйн; удосконалювати вмння знаходити прикметники в текстах та використовувати х у власному мовленн; розвивати самооцнку, особистсн переконання, образне мислення учнв, комункативн здбност, зорове сприйняття пам яток архтектури, емоцйне свтосприйняття, духовно зорнтований свтогляд; формувати культурологчну компетентнсть дтей; виховувати в учнв любов до рдно природи, повагу до перлин укрансько архтектури, шанобливе ставлення до укранських сторичних заповдникв. Обладнання: пдручник, таблиця «Прикметник», зображення укранських храмв, роздатков матерали, на дошц розмщено малюнок великого колоса, а учням роздано пваркуш у форм зерняток. ^ Методи та прийоми: нтелектуальна розминка, аналтичне спостереження, практично-дедуктивний, проблемно-пошуковий (евристичний)метод, робота з словником, метод опори, робота з люстративним матералом, лнгвстична гра, морфологчне моделювання, евалюаця. Тип уроку: комбнований. Клас: 6- Дата: ^ Х¶Д УРОКУ I. Орг. момент. Калграфчна хвилинка. (Т, т). II. Повдомлення теми й мети уроку. III. Актуалзаця опорних знань учнв. Переврка д/з: W14, с. 69, вправа 144; розбр дбраних учнями до «Словниково скриньки» прикметникв, запис найцкавших варантв у зошити. ¶нтелектуальна розминка за таблицею «Прикметник» (готовою, з якою працювали на минулому уроц). Яка частина мови називаться прикметником? Вд яко частини мови залежить рд, число, вдмнок прикметника? Як змнються прикметник? Яким ста наше мовлення завдяки прикметнику? Вибрковий диктант. Завдання: виписати з поданого тексту прикметники. Щороку густою стною стоять хлба. Добрне зерно достига пд щедрим таврйським сонцем. Мина тиждень, другий,  знову так, як  в минул роки: о четвертй годин пдйом  в поле. Сонце зйде над степом. Гуси-лебед рожевою хмаркою потягнуться з моря. ¶ пде по нив трск, наче щось горить то пшениця сохне. Пора! Можна починати. Натисну на важел,  комбайн вржеться в жовтогарячу стну. ¶ вдарить в бункер перший струмок янтарних зерен. ¶ я слухатиму симфоню стигло ниви (За М. Брагою). Бесда за текстом: Яку пору року зображено в текст? Де саме на територ Украни вдбуваються под? Про який процес прац розказу автор? Учитель: У цьому текст ми дзнамося про збирання зерна, але спершу, нж можна розпочати цей процес, треба зерно посадити, щоб воно проросло. Тож ми сьогодн з вами будемо маленькими зернятками, як мусять прорости в таке янтарне колосся. (Чергов роздають вирзан з паперу «зернинки», а вчитель повдомля, що на них протягом уроку можна записувати питання про незрозумле). IV. Сприйняття й засвоння учнями навчального матералу. Записати на дошц та в зошитах групи прикметникв, з ясувати, як вони виражають ознаки. Червоний, блакитний, солодкий, легкий, важкий, прямий, широкий (колр, смак, вага, форма); Залзний, србний, лтнй, вечрнй, шкльний, росйський, укранський (матерал, призначення, нацональна приналежнсть); Олегв капелюх, братове слово, жайворонкова псня (належнсть чого-небудь людин або тварин). Робота над складанням таблиц. (Учням роздаться таблиця «Прикметник», але тльки з надрукованою центральною частиною) ПРИКМЕТНИК назива ознаку предмета який? чий?Учитель поясню теоретичн вдомост щодо розряду прикметникв, а учн заповнюють верхню частину таблиц, додаючи сво приклади на кожний розряд. Робота за пдручником. W15, с. 72, вправа 150, с. 73, правило, вправа 151; Завдання-пошук 1 Знайдть яксний прикметник. Пояснть, на яку яксть предмета вн указу. Укранський, сталевий, великородний, скляний. Записати яксний прикметник до «Словниково скриньки». Великородний аристократичний, благородний. с. 74, вправа 152. Завдання-пошук 2 Знайдть вдносний прикметник. Великий, мезозойський, лисячий, зелений. Записати вдносний прикметник до «Словниково скриньки». Мезозойський той, що стосуться четверто геологчно епохи Земл. Утворть вд поданих прикметникв присвйн. Запишть. (Робота на дошц та в зошитах). Батько, бабуся, ддусь, мати, ¶ван, Микола, Василь, ¶лля, ¶гор, Андрй, Ольга, Маря, Наталка, Галина, Мавка, Дочка, син, сестра, брат. Завдання-пошук 3 Знайдть присвйний прикметник. Нчний, товстий, шляхетний, Aазелячий. Записати присвйний прикметник до «Словниково скриньки». @азелячий той, що належить Aазел, козул родини антилопових. Складть з прикметниками, як ми сьогодн записали до «Словниково скриньки», речення. V. Закрплення. Творча робота. Звернть увагу на дошку. Як архтектурн споруди зображено на картинках? Для чого в житт людини потрбен собор? (Псля розв язання проблемного питання учитель коротко знайомить учнв з кожним з представлених соборв): 1. Храм на Запорзькй Сч. Справжня сторя живе на Хортиц, найбльшому остров Днпра, оголошеному Нацональним заповдником. На думку археологв, перш люди поселилися тут близько 35

Тема. Яксн, вдносн та присвйн прикметники - Опис роботи вчителя

Комментариев нет:

Отправить комментарий